Beställ gratis kontantkort från alla operatörer

Nytt SIM-kort Comviq

När du beställer eller förlänger ett abonnemang hos Comviq får du alltid med ett SIM-kort som i Comviqs fall är ett trippel-SIM. Trippel-SIM är marknadens nyaste SIM-kort som innehåller tre olika kortstorlekar: Standard/Mini-, Micro- och Nano-SIM. På så vis försäkrar du dig om att du får rätt typ av SIM-kort till din mobil eftersom trippel-SIM passar i princip alla telefoner.


Beställ ett SIM-kort gratis från Comviq

Till Butiken

Comviqs olika abonnemang med nytt SIM-kort

Comviqs Fastpris finns just nu att beställa i fyra olika valörer. Oavsett valör får du ringa, SMS:a och MMS:a helt fritt inom Sverige. Skillnaden ligger snarare i mängden surf som ingår. Väljer du Fastpris 0,5 GB (det minsta och billigaste abonnemanget) kostar det 145kr/mån. Med Fastpris 2 GB får du tre gånger så mycket surf för 195 kr/mån. Comviqs största abonnemang är Fastpris 6 GB som kostar i nuläget 245 kr/mån. Däremellan erbjuder Comviq även ett Fastpris Mini abonnemang med 1GB i surf för 95kr/mån. I Fastpris Mini ingår också 200 samtalsminuter samt fria SMS/MMS.

Du kan även beställa Fastpris Go! Som är ett spännande alternativ till Comviqs vanliga Fastprislösningar. Med Fastpris Go! ingår allt det som ingår i det vanliga abonnemanget. Däremot är allt som kan tänkas kosta extra (utlandssamtal, betalnummer, SMS-köp) spärrat vilket innebär att du inte behöver genomgå någon kreditkontroll när du skaffar Fastpris Go!. Skulle du trots allt behöva ringa samtal utomlands eller köpa något extra med mobilen kan du enkelt komplettera ditt Fastpris Go! med Comviqs +Saldo. Med +Saldo kan du ringa och surfa till och från utlandet, handla med mobilen och ringa betalsamtal. +Saldo kostar 40 kr och läggs som en extra pott till ditt abonnemang. Beloppet kan sedan användas till sådant som normalt inte ingår i Fastpris Go! abonnemang. +Saldo köper du via comviq.se/tanka/saldo Det enklaste sättet att betala för ditt Fastpris Go! abonnemang är att ange dina kontokortsuppgifter i samband med beställningen. Gör du det kommer betalningen att dras automatiskt från ditt konto varje månad utan att du behöver hålla kolla på när räkningen ska betalas. Eftersom alla tjänster som kostar extra har spärrats i Fastpris Go! vet du alltid hur mycket som kommer att dras och skulle du inte vara nöjd kan du alltid säga upp abonnemanget utan att behöva ta hänsyn till bindnings- eller uppsägningstider.

Hur beställer jag ett nytt SIM-kort hos Comviq?

I samband med att du beställer ett abonnemang får du medskickat ett nytt SIM-kort. Skulle du av någon anledning bli av med kortet eller om kortet går sönder är det bara att beställa ett nytt hos Comviq, vilket du gör genom att klicka dig in på Mitt Konto. Detsamma gäller om du behöver ett annat format vid exempelvis byte av telefon. Ditt SIM-kort levereras inom cirka tre arbetsdagar. Under tiden som du väntar på ditt nya kort kan du fortsätta använda ditt gamla SIM-kort fram till den dag du väljer som aktiveringsdatum. Du behåller förstås ditt gamla nummer vid beställning av ett nytt SIM-kort. När du väl är inne på Mitt Konto beställer du nytt SIM-kort genom att klicka på fliken Hjälp inne på Mitt Konto och gör beställningen där.

Lämna ett svar